Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 17.11.2024, 06:29

Верхньопетровецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація та результативність навчально-виховної роботи

На початку 2013/2014 н.р. у школі навчалося  402 учня. Сформовано соціальний паспорт. У школі дітей, позбавлених батьківського піклування – 8 ( 1, 97 %),  в складному матеріальному становищі – 8 (1, 97 %), чорнобильців – 2(0, 949%), творчо-обдарованих – 26 ( 6, 39 %), з девіантною поведінкою – 1( 0,25 % ), з малозабезпечених сімей – 8 (1, 97 %),  дітей-інвалідів – 5 (1, 23 %), з багатодітних сімей – 100 ( 24, 57 %), з неповних сімей – 18 (4, 42 %), дітей ,батьки яких за кордоном – 32 ( 7, 86%), дітей-напівсиріт – 14 ( 3, 44 %).

У навчальному закладі дотримуються нормативних вимог та рекомендацій щодо організації медичного обслуговування та харчування учнів. На виконання наказу МОН України від 06.12.2010 р. за №205 «Про затвердження типових штатних нормативів  загальноосвітніх навчальних закладів»  з 03.09.2012 р. введено 0, 5 ставки медичної сестри у межах фонду оплати праці, яка здійснює медичне обслуговування закладу.

У 2012 році школа отримала шкільний автобус, яким організовано підвіз учнів та вчителів до навчального закладу. Всього потребують підвозу 95 учнів та 9 вчителів, підвозяться всі.

         У закладі створені умови для здобуття середньої освіти з урахуванням індивідуальних можливостей та інтересів школярів.

        Навчально-виховний процес організовується відповідно до робочих навчальних планів на кожен навчальний рік та плану роботи школи, які складені з урахуванням основних вимог Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", листа МОН молоді та спорту України від  23.05.2012 р. №1/9-399 «Про навчальні плани ЗНЗ та структуру 2012/2013 н.р.», на основі діючих навчальних програм:
- початкова школа – Програми для середньої загальноосвітньої школи
2-4. класи, затвердженими Наказом МОН України від 29.10.2005 р. №68, а для 1 –го класу згідно наказу МОН України від 10.06.2011 р. №572;

-         5-9 класи, наказ МОН України від 05.02.2009 р. №66;

-         10-11 класи, наказ МОН України від 27.08.2010 р. №834.

      Ці плани орієнтують на роботу загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів за 5-денним навчальним тижнем.
      Керуючись передбачуваними передумовами для профільного навчання і поглибленого вивчення предметів, сформована мережа класів:
2009/2010 н.р. – універсальний профіль ;

2010/2011 н.р. – румунська філологія, історія України;

2011/2012 н.р. – українська філологія, румунська філологія, історія України, універсальний профіль;

2012/2013 н.р. – українська філологія, біолого-хімічний профіль, універсальний профіль;

2013/2014 н.р. – українська філологія, біолого-хімічний профіль, універсальний профіль.
       При складанні робочих навчальних планів дотримано гранично допустиме навантаження учнів, а також загальна покласна кількість годин, які не перевищують меж, встановлених планами. Реалізація тижневого навантаження, виражена дробовим числом, проводиться шляхом перерозподілу між семестрами. Обов’язковим є заняття з основ безпеки життєдіяльності, які проводяться протягом року.
       Кожен урок інформатики та обчислювальної техніки проводиться з використанням електронно-обчислювальної техніки.
 
      Варіативна частина складена з урахуванням побажань, здібностей учнів та для забезпечення якісного виконання програм з основ наук і використовується в повному обсязі.
       Для забезпечення загальноосвітнього розвитку учнів, їхньої загальної мовленнєвої культури, для збереження високого рівня мовного спілкування молодших школярів введено в варіативну частину робочого навчального плану індивідуальні заняття з української мови. З урахуванням сучасних пріоритетних завдань початкової школи – всебічного формування особистості з метою кращого оволодіння математичних знань, умінь, навичок введено індивідуальні заняття з математики. У зв’язку з великим обсягом програмового матеріалу з предметів виділено додаткові години на предмети інваріантної складової: математика, алгебра, геометрія, захист Вітчизни, українська мова, фізична культура, історія, французька мова.
      
 Гранична наповнюванність класів сформована відповідно до закону України "Про загальну середню освіту”. Поділ класів на групи здійснено відповідно до нормативів, затверджених наказом МОН України від 20.02.02 р №128. Середня наповнюваність класів становить 17,69 учнів.
     Для початкових класів з 27.05.13 по 30.05.13 р організовуються навчальні екскурсії на природу, на виробництво, суспільно-корисна праця (тривалістю по 3 год на день)
      З 1 по 14 червня протягом 10 днів проводиться навчальна практика:
5-6 класи – по 3 год на день; 7-8 та 10 класи – по 4 год на день.
 Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа МОН України від 07.03.2001 р №1/9-97.
 Після завершення практики з
27 травня по 7 червня для учнів 5-8 та 10 класів здійснюється підсумкове оцінювання досягнень учнів цих класів.
 
      У випускних 9 і 11 класах з 28 по 11 червня і з 27 по 31 травня проводиться державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію.
      Золота і Срібна медаль (Додаток №4):

      Свідоцтва з відзнакою:

2004/2005 н.р. – 2; 2005/2006 н.р. – 3; 2006/ 2007 н.р. – 2; 2007/ 2008 н.р. – 0; 2008/ 2009 н.р. – 1; 2009/2010 н.р. – 0;2010/2011 н.р. – 4; 2011/2012 н.р. – 4.

 

 

 

 

 

       У школі проводяться контрольні зрізи з усіх предметів інваріантної складової навчального плану, порівняльний аналіз їх результатів та аналіз рівня навчальних досягнень учнів з конкретного предмета (згідно плану роботи школи). Даний аналіз підтверджує відповідність рівня знань учнів і їх виставлення оцінок, що говорить про об'єктивність оцінювання вчителями навчальних досягнень учнів: рівень володіння критеріями оцінювання, володіння методикою розробки змістових матеріалів для тематичної атестації, використання відповідних збірників тематичного оцінювання, відповідність тематичних та семестрових оцінок результатами опанування учнем матеріалу теми. 
 
      Документація школи (фіксація рівня навчальних досягнень учнів у класних журналах, особових справах) ведеться з дотриманням єдиного мовного режиму.
       Проведення та оцінювання практичних, лабораторних, самостійних робіт, проводяться згідно з навчальними програмами та оцінюються згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учні та ураховується при виставленні тематичної оцінок

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz