Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 17.11.2024, 06:42

Верхньопетровецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота. Навчально-виховна робота

                                                                                  Україна

СТОРОЖИНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Чернівецької області

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Верхньопетровецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

 

 Н  А  К  А  З

 

04.09.2013                             c.В.Петрівці                           № 163

                                                                                                                             

Про організацію методичної

роботи з педагогічними кадрами 2013/2014 н.р.

         У минулому 2012/2013 навчальний рік  педагогічний колектив працював над вирішенням навчальної проблеми школи: підвищення рівня знань та вихованості учнів шляхом впровадження нових педагогічних технологій  .  

         Згідно з принципами й положеннями директивних документів про освіту, рекомендаціями районного методичного кабінету, методична робота в школі в минулому навчальному році була спрямована на розвиток особистості вчителя і учня.

         Головні зусилля було зосереджено на надання, реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій. Це сприятиме оптимізації навчально-виховного процесу.

         Рівень педагогічної майстерності протягом минулого навчального року зріс. У цьому відіграла певна роль система методичної роботи, сконцентрованої навколо науково-методичної проблеми «Підвищення рівня знань та вихованості учнів шляхом впровадження нових педагогічних технологій ».  

 Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:

 -   забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики (з цією метою забезпечено доступ до світової мережі Інтернет, створено картотеку науково-методичної літератури

 - стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

 

 -   накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;

 -   створення сприятливих побутових умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань ШМК та методичної ради школи;

 -  забезпечення вчителів навчальними програмами,  програмами  спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.

             Особлива увага приділялась самоосвіті педагогів. Курсова перепідготовка здійснювалась у 2012-2013 навчальному році згідно з перспективним планом. Її пройшли такі  вчителі: Гуга Дідіна Дмитрівна, Ватаманюк Олена Іванівна,Урсулян Олена Іванівна ,Урсулян Тетяна Тодорівна,Шумлянська Аврора Іванівна,Владіян Ліліана Михайлівна.Відвідуючи курси, вони виконали роботи, в яких узагальнили матеріали за індивідуальними методичними темами, поділилися досвідом своєї роботи. Кожен вчитель звітував про проходження курсів та підготовку атестаційних матеріалів на засіданні  шкільних методичних  об’єднань.

 Атестація педагогів школи також здійснювалась у 2012-2013 навчальний рік згідно з перспективним планом. У 2012-2013 н.р. атестацію  пройшли 10  педагогічних працівників, що становить 25.6 %.

 За наслідками атестації :

 - відповідають раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям« спеціаліст » - двоє  педагогів, а саме Грижинку Е. В.– вчитель початкових класів ,Ватаманюк О.І. –вчитель образотворчого мистецтва та трудового навчання, « спеціаліст   першої  категорії»- один  педагог  Урсулян О. І. – вчитель економіки і правознавства .

-присвоїти кваліфікаційну категорію « спеціаліст  другої категорії» двум педагогам Грижинку А. І. - вчителю фізичного виховання, Гуги  Д. Д. – вчителю математики  .

- порушити клопотання перед атестаційною комісією Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької райдержадміністрації про  відповідність  раніше присвоєній кваліфікаційній  категорії «спеціаліст вищої категорії» Федурян М. М. – вчителю історії  .

-порушити клопотання перед атестаційною комісією Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької райдержадміністрації про присвоєння  кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»:

Багнян І. Г. – вчителю української мови та літератури;

Владіян Л. М. – вчителю початкових класів;

Грижинку І. Г. – вчителю фізичного виховання;

Урсулян Т. Т. – вчителю початкових класів.

-порушити клопотання перед атестаційною комісією Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької райдержадміністрації про  відповідність  раніше присвоєному педагогічному званню « старший учитель»  Ватаманюк О.І. –вчителю образотворчого мистецтва та трудового навчання.

 

 

 Результати атестації свідчать, що методична робота в школі стимульована окремих педагогів до підвищення кваліфікаційної категорії.

 Значна методична робота здійснена з молодими педагогами. Тут велику роль відіграли педагоги-наставники –  Парфененко Ганна Миколаївна, Попеску Тетяна Дмитрівна,Ватаманюк Олена Іванівна.

         У процесі роботи над загальношкільною науково-методичною проблемою творчо працювало методичне об’єднання вчителів гуманітарних предметів, (керівник Федорян Мірча Михайлович),методичне об’єднання вчителів початкових класів, (керівник Владян Ліліана Михайлівна). Основну увагу в його роботі приділена підвищенню фахової майстерності вчителів.

         Результативно працювало методичне об’єднання вчителів початкових класів, Керівник Владян Ліліана Михайлівна. Належна робота здійснюється в напрямку фахової майстерності вчителів у ході курсової підготовки. План курсової підготовки виконано.

   Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновки, що порівняно з минулим навчальним роком зріс рівень фахової майстерності педагогів, педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності, мету виховання, навчання та розвитку дітей, поставлену на початку навчального року досягнуто. Високих результатів у навчально-виховній діяльності досягли вчителі , Парфененко Ганна Миколаївна, Дабика Олена Петрівна,Арделян Марія Аврелівна.

   З метою з’ясування рівня виконання завдань Державного стандарту було проведено тематичні перевірки щодо дотримання принципу наступності при переході учнів з початкової в основну школу, щодо створення комфортних умов для навчання в школі   першокласникам.  Результати вивчалися  на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді наказів по школі.    

    У річному плані роботи школи на 20012-2013 н. р. було сплановано проведення тематичних предметних декад на яких учителі школи показали свою майстерність. Під час проведення тематичних декад підвищилася якість підготовки до проведення уроків у більшості вчителів, значно розширився діапазон методів навчання, розвитку і виховання учнів. Уроки стали більш чіткими, організованими, посилилася їх практична спрямованість . Широко застосовуються інтегровані уроки  на яких педагоги представили кожен свою  авторську майстерність у проведенні нових форм організації уроків і позакласних заходів.  Вчителі ширше почали застосовувати в роботі урок-гру, брейн - ринги, уроки-проекти, круглі столи, уроки - студії, дискусійні клуби, конференції, КВК, таким чином складна методична проблема здобула послідовне розв'язання. Створення колективом практики застосування нестандартних методів, прийомів навчання і виховання учнів позитивно позначилося на розвитку їхнього творчого мислення

             Діяльність педагогічного колективу школи  спрямована на розвиток  творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання і виховання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей. Так, у 2012 – 2013 навчальному році, у порівнянні з минулим навчальним роком, кількість переможців районних олімпіад значно  збільшилась, також наявне збільшення переможців в інтелектуальних конкурсах.. Результатом роботи вчителів стали    призери   районних предметних  олімпіад:

1.Георгян Марина (11клас вч. Багнян І.Г.)-ІІ місце ,  , українська мова та література

2.Гуга Маріанна (8 клас вч.Ватаманюк О.І.)-ІІІ місце,  українознавство

3  Георгян Олена (10клас вч. Коржос О.Г.)   -ІІІ місце,б іологія

4 Георгян Тетяна(4 клас вч. Урсулян Т. Т.)-ІІІ місце ,математика

5.   Грижинку Марія  (4 клас вч.Урсулян Т .Т.)-ІІІ місце ,українська мова та література

6.  Змошу  Максим (8 клас вч.Моніка І.Г.)- ІІІ місце,біологія

7.Урсулян Георгії ( 10 клас вч Урсулян О.І.)- ІІ місце ,правознавство

     Разом з тим в організації методичної роботи невирішених проблем, суттєвих недоліки:

    Мали місце істотні недоліки в інформаційному забезпеченні вчителів;

    Недостатньо використано в практичній роботі педагогів досягнення психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду.

З метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи.

 

         НАКАЗУЮ:

1.У 2013-2014навчальному році продовжувати працювати над науково-методичною проблемою «Підвищення рівня знань та вихованості учнів шляхом впровадження нових педагогічних технологій».

2. Розглянути структуру методичної роботи ( додаток 1)

3. Для роботи над науково-методичною проблемою створити творчу групу у складі:

Керівник:                                    1.Коржос О.Г. – заступник з НВР

Члени:                                         2.Урсулян Д.В. – вчитель французької мови

                                                    3.Токіца О.Г. – вчитель хімії

                                                    4.Гуга Д,Д. – вчитель математики 

                                                            5.Федорян М.М.. – вчитель історії                                                                               6.Парфененко Г.М. – вчитель початкових класів     

 

4.Затвердити склад науково-методичної ради школи:

  Голова: 

     Коржос О.Г.   -    заступник директора  школи з НВР

  Заступник:

     Багнян І.Г.- заступник директора  з виховної роботи

  Члени:

  Владян Л.М-керівник методоб’єднання вчителів початкових класів.

  Арделян М.А- керівник методоб’єднання класних керівників.

  Федорян М.М- керівник методоб’єднання суспільно-гуманітарних предметів.

  Токіца О.Г.- керівник методоб’єднання вчителів природничо-математичних   предметів.

Бурла М.А.- керівник методоб’єднання вчителів української мови та літератури.

Урсулян О.І.- керівник методоб’єднання фізкультурно –естетичного напрямку.

5. Продовжувати роботу  шкільних методоб’єднань та затвердити їх керівників  :

   -    методоб’єднання вчителів початкових класів. Проблема над якою працює методоб’єднання «Система пізнавальних завдань як засіб формування дієвих знань молодших школярів» - керівникВладян Л.М.

     -  методоб’єднання класних керівників. Проблема над якою працює методоб’єднання «вивчення учнівського колективу як інструменту становлення особистості» - керівник Арделян М.А.

       -  методоб’єднання суспільно-гуманітарних предметів. Проблема над якою працює методоб’єднання «Індивідуалізація та диференціація навчання. Робота з обдарованими дітьми» - керівник Федорян Мірча Михайлович  ,

       -  методоб’єднання вчителів природничо-математичних предметів працює над проблемою «Виховання пізнавальної активності учнів» - керівник Токіца Олександра Георгіївна.

- методоб’єднання вчителів фізкультурно –естетичного напрямку(проблема - реалізація особистісної орієнтованої системи навчання з метою формування творчої особистості учнів ) та затвердити  керівника  -Урсулян О.І.

6. Продовжувати школу молодого вчителя(1та 2 рік навчання) та наставництво

Багнян Інна Геромусівна – наставник молодих вчителів української мови і літератури – Урсулян Крістіні Іванівні(2 рік), Перчик Марині Іллівні(3 рік).

Попеску Тетяна Дмитрівна – наставник молодого вчителя математиків Урсулян Олені Миколаївні(2 рік).

Коржос Олена Георгіївна - наставник молодого вчителя біології Овчар Тетяні Вікторівні(1 рік).

Ватаманюк Олена Іванівна - наставник молодого вчителя музики -Бітян Олені Юріївні(2рік).

Парфенеко Галина Миколаївна- наставник молодого вчителя початкових класів –Дабика Крістіні Іванівні (1 рік).

7.Продовжувати самоосвітню роботу педагогів  та розглянути  проблеми з самоосвіти педагогічних  педагогів (додаток 2).

 

8.Затвердити графік предметно-методичних тижнів :

 Тиждень світової літератури - листопад

Тиждень початкової школи – листопад;

Тиждень історії і правознавства – жовтень ;

Тиждень   хімії та біології  – лютий;

Тиждень математики та інформатики – лютий;

Тиждень української мови та літератури – жовтень

Тиждень художньо-естетичних наук – квітень;

Тиждень фізкультури і спорту – травень;

Тиждень книги – січень ;

Тиждень безпеки – вересень, грудень, квітень;

Тиждень українознавства – травень

Місячник ТБ – травень;

Місячник благоустрою та охорони довкілля.

Шевченськи  дні - березень

9.Продовжувати  працювати над вивченням передового досвіду вчителів області, району, школи.

10.Проводити  щомісячні оперативні наради.

11.Провести творчий звіт учителів, які атестуються і тих, хто бажає атестуватися позачергово( лютий).

12.Організувати курсову перепідготовку вчителів згідно графіка.

13.Працювати над створенням методичного кабінету.

14. Підвищити роль шкільного методичного кабінету як центру творчості та самоосвіти педагогічних кадрів (відповідальний Коржос   О.Г.).

15.Відповідальним за своєчасне поповнення інноваційних вітрин методичного кутка призначити бібліотекаря школи.

16.Контроль за виконання наказу покладаю на себе

 

 

 

Заступник з НВР                                               О.Г.Коржос

 

 

 

Директор школи                                             І.Г.Грижинку

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz